So are we on schedule?

High gain germanium bliss manifest in three dimensional reality.

Moderator: The Captain

User avatar
Mozart82
Posts: 38
Joined: Wed Apr 29, 2009 9:48 am
Location: Hamburg Germany

Post by Mozart82 » Wed Feb 03, 2010 6:06 pm

whats the price for it new?
User avatar
The Captain
Posts: 6868
Joined: Tue Aug 26, 2008 12:05 am
Location: UK, Earth

Re: So are we on schedule?

Post by The Captain » Thu Feb 04, 2010 1:07 am

Yarp, I am lagging a little again...lazy God damn long hair! :chillin:

I'm on the next batch of Sola MKII's as of now and then I'm right into the final stuffing's of the current 10 Fuzz Sounds. Once these are out the door that will take us to April 2010. So I'll be ahead of time at that point :badteeth: Kinda like Doctor Who.

I am still planning on making major eatings into these things. Once the last 1966 list is nailed shut my only standardized output will be Sola MKII's and Fuzz Sounds. Build them I will.
User avatar
molokaio
Posts: 1133
Joined: Tue May 05, 2009 1:03 am
Location: Italy

Post by molokaio » Thu Feb 04, 2010 1:20 am

bRITNEY Taught us: no hair = success! :coffee:
Go man.. go go go! :hihi:
Image
Live Slow... Die old...
User avatar
skybone
Posts: 1109
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:11 am

Re: So are we on schedule?

Post by skybone » Thu Feb 04, 2010 10:05 am

The Captain wrote:HmmmmMMMmmmmmm, Build them I will.
Like a true Fuzz Yoda..... :wink2:
Vanderland
Posts: 2
Joined: Fri Apr 09, 2010 6:48 am

Post by Vanderland » Fri Apr 09, 2010 6:57 am

Any word on the February 2010 list?

I received a "yarp or narp" email at the end of December. I of course replied "yarp!!!" I've emailed 3 times since then just to check in for an update, but I have yet to hear anything more.
User avatar
The Captain
Posts: 6868
Joined: Tue Aug 26, 2008 12:05 am
Location: UK, Earth

Re: So are we on schedule?

Post by The Captain » Sat Apr 10, 2010 5:26 pm

Yeah they is done and have been a while...I think I just emailed you...
User avatar
emeka
Posts: 444
Joined: Tue Jan 12, 2010 6:59 pm
Location: Denver, CO USA

Re: So are we on schedule?

Post by emeka » Sat Apr 10, 2010 6:41 pm

The Captain wrote:Yarp, I am lagging a little again...lazy God damn long hair! :chillin:

I'm on the next batch of Sola MKII's as of now and then I'm right into the final stuffing's of the current 10 Fuzz Sounds. Once these are out the door that will take us to April 2010. So I'll be ahead of time at that point :badteeth: Kinda like Doctor Who.

I am still planning on making major eatings into these things. Once the last 1966 list is nailed shut my only standardized output will be Sola MKII's and Fuzz Sounds. Build them I will.
Attachments
drwhobriefs.jpg
drwhobriefs.jpg (78.61 KiB) Viewed 4149 times
facebook.com/neptunemassivemusic

facebook.com/paermusic
User avatar
The Captain
Posts: 6868
Joined: Tue Aug 26, 2008 12:05 am
Location: UK, Earth

Re: So are we on schedule?

Post by The Captain » Sat Apr 10, 2010 6:45 pm

Image
User avatar
skybone
Posts: 1109
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:11 am

Re: So are we on schedule?

Post by skybone » Sat Apr 10, 2010 9:38 pm

I've heard of the Time Traveller's Wife, but never the Time Traveller's pants..... :hmm:
Vanderland
Posts: 2
Joined: Fri Apr 09, 2010 6:48 am

Re: So are we on schedule?

Post by Vanderland » Thu May 13, 2010 7:16 pm

The Captain wrote:Yeah they is done and have been a while...I think I just emailed you...
Yep, that was me!

I replied to your email, but I haven't heard back. I asked if I could just go ahead and pay. I don't want to miss out again when the next batch of Fuzz Sounds are ready.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest